Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Makroobjektiv
- Trådstartare nannes
- Start datum
Helmetrock
Aktiv medlem
Om jag var som du skulle jag helt klart behålla Nikons! Bättre autofokus och bättre byggkvalité.
Jo, en gnutta onödigt skulle man ju kunna tycka att det är att ha två nästan identiska macro ;-)
Jo, en gnutta onödigt skulle man ju kunna tycka att det är att ha två nästan identiska macro ;-)
nannes
Ny medlem
Verkar som att det bara finns bra saker att säga om Nikon objektivet! Uppskattar verkligen allas åsikter! 
Har inte testat allt för mycket själv ännu men tror nog att jag får behålla båda objektiven och använda dom lite för att kunna bestämma mig hur jag ska göra!
Det lutar faktiskt åt att behålla Nikon objektivet men samtidigt känns Sigmas lite skönare att fotografera med.. Det är svårt sånt här!
Har inte testat allt för mycket själv ännu men tror nog att jag får behålla båda objektiven och använda dom lite för att kunna bestämma mig hur jag ska göra!
Det lutar faktiskt åt att behålla Nikon objektivet men samtidigt känns Sigmas lite skönare att fotografera med.. Det är svårt sånt här!