Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Mellanformat -film
- Trådstartare fina
- Start datum
Magnus W
Aktiv medlem
Film och kemikalier beställer jag från Photax för det mesta. Ibland från Scandinavianphoto för vissa filmer som Photax inte har.
Svartvit film framkallar jag själv, färg lämnar jag till min lokale fotohandlare eftersom jag tycker att han gör ett utmärkt jobb. Skulle jag skicka iväg film för framkallning skulle jag välja att prova Crimson, eftersom jag tycker att de har en utmärkt service när det gäller digitalframkallning.
-- MW
Svartvit film framkallar jag själv, färg lämnar jag till min lokale fotohandlare eftersom jag tycker att han gör ett utmärkt jobb. Skulle jag skicka iväg film för framkallning skulle jag välja att prova Crimson, eftersom jag tycker att de har en utmärkt service när det gäller digitalframkallning.
-- MW
Dez
Aktiv medlem
Jag handlar ibland en större mängd 120-film från Honk Kong via ebay. Blir väldigt bra pris.
Annars tar jag med 10-20 rullar när jag ändå handlar på Adorama.com.
Finns ibland Forte Europan på Tradera som är en trevlig sv/v 120-film,
400 ASA. Går fint att pressa till 1600. Sv/V har jag nyss börjat framkalla själv, annars rekommenderas Crimson och Photax varmt.
Annars tar jag med 10-20 rullar när jag ändå handlar på Adorama.com.
Finns ibland Forte Europan på Tradera som är en trevlig sv/v 120-film,
400 ASA. Går fint att pressa till 1600. Sv/V har jag nyss börjat framkalla själv, annars rekommenderas Crimson och Photax varmt.
Senast ändrad: