Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

mer minne till mac

Produkter
(logga in för att koppla)

stinneli

Aktiv medlem
tänkte fylla på med ram i min macbook. undrar då om det spelar nån roll om det är ett pc minne eller mac minne. tittar t.ex på Corsair
VSA1GSDS667D2 och VS1GSDS667D2
är det någon skillnad på dom förutom att den ena sägs vara för mac och är lite dyrare?
kort sagt; ska jag ta finminnet corsair för mac eller fulminnet kingston?

(1GB, DDR2, so-dimm, 667MHz, 200 ben)

Komplett.se

Hej Stina!

Jag skulle föreslå att du går in på www.komplett.se och i vänsterspalten väljer 'minne'. Där har du möjlighet att välja exakt din Macintosh i en lista och får förslag på minne som Komplett går i god för fungerar utmärkt med din Mac. Det finns ju inget som säger att du sedan måste köpa just från Komplett, men det är ett bra ställe att hitta exakt vad du behöver, så kan du senare kolla priser i andra butiker.

Vänliga hälsningar,
Andreas

men jag vill veta om man kan använda det som är precis likadant men inte står att det är till mac och är 200kr billigare...

ANNONS
Götaplatsens Foto