kokkaffe
Aktiv medlem
De känns som om folk på forumet mig inkluderat upprepar samma mantra hela tiden när de gäller frågor såsom "Vad för systemkamera ska jag köpa, jag är nybörjare." Samma sak upprepar sig om och om igen. Fotoskolan är inte tillgänglig för 5-öre. Man måste leta djup i artiklarna för att hitta grundläggande fotobegrepp. Och de känns som om de skulle kunna gå ganska lätt att skriva en artikel om "Att tänka på vid köp av första systemkamera eller uppgradering.". En sammling av en drös tips taget från alla hundratal av forumtrådar. Inte så mycke märke och modellrelaterat utan mer generellt.
Denna artikel borde vara fruktansvärt tillgänglig en stor länk på förstasidan föreslagsvis som en av "standardgenvägarna". Kanske även en liten påminnelselänk vid skapande av nya diskussionsämnen i forumkategorin "köpråd" o dylika.
Varianten att ge rådet att "använda sökverktyget" fungerar inte heller så i artikeln kanske de skulle kunna få va med en lite instruktion till detta ochså eller kanske några direktlänkar till sökresultat med relevanta sökord. På så sätt kan dessa länkar gå till ständigt uppdaterat foruminnehåll.
Tankar, funderingar, vidareutveckling av detta?
Denna artikel borde vara fruktansvärt tillgänglig en stor länk på förstasidan föreslagsvis som en av "standardgenvägarna". Kanske även en liten påminnelselänk vid skapande av nya diskussionsämnen i forumkategorin "köpråd" o dylika.
Varianten att ge rådet att "använda sökverktyget" fungerar inte heller så i artikeln kanske de skulle kunna få va med en lite instruktion till detta ochså eller kanske några direktlänkar till sökresultat med relevanta sökord. På så sätt kan dessa länkar gå till ständigt uppdaterat foruminnehåll.
Tankar, funderingar, vidareutveckling av detta?