Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon beställt Eos 350D än?

Produkter
(logga in för att koppla)
mazeson skrev:
350d for £589.95 from Jessops...

vad säger du om det, Birgitta?

Jessops UK - eller Jessops, "varning för", Kanarieöarna?

Pixmania UK har nu kommit med sina priser. 350D Body only - £606. Med kitlins (18-55) £647.
Jämförde med franska Pixmania - stort sett samma pris för kitet - dvs. £644.40 med dagens valutakurs. Den skillnaden är det inte värt att jaga.

Frågade i en affär i Newcastle. (Centrala Jessops där hade flyttat: allt utrivet och inte en skylt om vart dom flyttat. Kanarieöarna kanske...)
I den andra, ganska välförsedda affären (inte Jessops) hade dom 'ingen aning' om när dom skulle få in den. Priset skulle bli £799 för kitet.
Det får man ju se den dagen. Dvs. jag tror inte jag bryr mig om att vänta och se... he, he.
/Gitte

Någon förutom jag som beställt från webhallen och förundras över att de ändrat leveransdatum från 050404 till 'Ej fastställt / Beställningsvara'?

Mailade dem tidigare idag... får väl svar förhoppningsvis till veckan...

skp skrev:
Någon förutom jag som beställt från webhallen och förundras över att de ändrat leveransdatum från 050404 till 'Ej fastställt / Beställningsvara'?

Mailade dem tidigare idag... får väl svar förhoppningsvis till veckan...

Jag avbeställde kameran hos dom och köpte den hos Fotokungen istället. Dom hade den ju redan. :/

Omnicolor skrev:
Jag avbeställde kameran hos dom och köpte den hos Fotokungen istället. Dom hade den ju redan. :/

Nu har jag gjort detsamma. Ringde upp Webhallen, men dom hade inte något datum _alls_ på när kameran skulle vara i lager så då avbeställde jag direkt.

Mailade och kollade med JME data, de skickar ut dem idag.
Så jag har min 350D imorgon :D

Synd bara att 17-85:an inte har kommit från Technikdirekt än så jag blir "tvungen" att gå och köpa en canon 60/2.8 macro så det inte kommer in damm i kameran ;)

ANNONS
Götaplatsens Foto