Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som gått fotokurs(nätbaserad) hos Emelie Ohlsson?

Produkter
(logga in för att koppla)

anpahl

Aktiv medlem
Är lite sugen på att unna mig en fotokurs nu vid jul och jag har tittat på Emelie Ohlsson. På hennes hemsida är såklart alla recensionerna så positiva, men jag har inte hittat så mycket mer recensioner. Har någon här tagit en kurs genom henne? Jag tänker mig en webbaserad kurs.
 

easyrider

Aktiv medlem
Är lite sugen på att unna mig en fotokurs nu vid jul och jag har tittat på Emelie Ohlsson. På hennes hemsida är såklart alla recensionerna så positiva, men jag har inte hittat så mycket mer recensioner. Har någon här tagit en kurs genom henne? Jag tänker mig en webbaserad kurs.
inte gått den kursen. kan tänka mig att om du vill ha samma typ av bilder så är det en bra ide att gå hennes kurser. ta en titt på moderskeppets utbud som är i samma prisklass men har bredare utbud.
 

anpahl

Aktiv medlem
inte gått den kursen. kan tänka mig att om du vill ha samma typ av bilder så är det en bra ide att gå hennes kurser. ta en titt på moderskeppets utbud som är i samma prisklass men har bredare utbud.
Hej!
Har varit medlem i moderskeppet och två omgångar och tittat på de flesta kurserna där som intresserar mig. Var lite sugen på något nytt :)
 
ANNONS