Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som gillar att fota street i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

MNB

Aktiv medlem
Ibland tänker jag att det vore trevligt att fota tillsammans med någon. Tar oftast vagnen in till stan och går runt planlöst och fotar. Ibland tar jag mig ut till Hisingen osv.
 

bach7617

Aktiv medlem
Jag har för mig att det fanns en ganska aktiv foto/fika grupp här på Fotosidan från Göteborg men det var rätt längesedan jag såg nåt inlägg. Nån som vet?
 

solvargen

Aktiv medlem
Finns en grupp i Göteborg som träffas ibland....dock i mina ögon sällan... flera av medlemmarna lägger upp bilder på facebook-sidan.. "Gatufoto Göteborg". Jag skulle tycka det vore trevligt med fotosällskap emellanåt....man kan ge varandra ideer,råd,tips eller bara ha sällskap prata/diskutera bilder. Mitt telefon-nr 0705/438766 Thomas
 

Gamle Svarten

Aktiv medlem
Jag har för mig att det fanns en ganska aktiv foto/fika grupp här på Fotosidan från Göteborg men det var rätt längesedan jag såg nåt inlägg. Nån som vet?
Han som var drivande, oftast sammankallande, blev gammal och sjuk, och så slutade det där "Fotofikat".
Annars var det rätt schysst, i all sin anspråkslöshet. Fotointresserade som träffades på ett fik över en kopp kaffe.
Nu är väl coronan ett hinder ......
 
ANNONS