Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som har erfarenhet om Fujifilm FinePix F30 Zoom?

Produkter
(logga in för att koppla)

CyberT

Aktiv medlem
Söker en kompaktis som är bra i mörker, har då fått tips på Fuji F30 så tänkte höra med er ifall någon har något att berätta om denna...

De på dpreview lät inte positiva dock...

Retar mig på att folk skriver att bilderna är helt oanvändbara när de blir mörkt, såsom med ixus800is...

Tack :)

Bra i mörker är nog att ta i.

Däremot lite bättre än sina konkurrenter i sämre ljusförhållanden.

Varför inte välja nuvarande F11? Vältestad vinnare när det kommer till egenskaper vid högre Iso-tal.

Jag tycker att F11 känns bra att hålla i. F30 är mindre vad det nu innebär för ergonomin.

nja, jag uppskattar ju tipset men jag törs nog inte välja den utifrån dpreview-besökarnas kommentarer...

Är det helt lönlöst att se bland dessa i samband med att fota i något mörkare lokaler?

-kan jag lika gärna välja vilken kompaktis som helst då de har sån liten skillnad mellan dess ljusförmåga?

ska man lägga till några tusen och stöna runt med en stor systemare?

----

ANNONS
Götaplatsens Foto