Annons

Nån som har en analog EOS i Sunnetrakten?

Produkter
(logga in för att koppla)

Graylingman

Aktiv medlem
Hej,
Med hänvisning till den här tråden skulle jag väldigt gärna vilja prova mitt nyinköpta objektiv på en analog EOS. Jag bor i Sunne. Nån i närheten som har en analog EOS jag kunde få prova objektivet på?
//Anders

Har du vägarna åt detta hållet eller in mot K-d så finns flera olika hus du kan få testa på. Bara att hojta isf.

Nu blev det lagt i rätt tråd också:)

Eller förresten, ännu närmre för dig (om det är rätt helg) borde vara att kolla med Therese. Hon har minst en analog EOS hon med.

Ska till Karlstad på måndag, men har nog inte tid att åka till Grums. Du ska möjligen inte in till K-d på måndag?
//Anders

WFS) (Graylingman skrev:
Ska till Karlstad på måndag, men har nog inte tid att åka till Grums. Du ska möjligen inte in till K-d på måndag?
//Anders
Till Skutberget iaf. Stugan ska ju målas om i år och det är måndagen vigd till. Det är mobilen som gäller där i brist på annan telefon. Några analoga tas med och kaffe finns också ifall du svänger den vägen.

Schysst! Visst är det Skutberget som inte ligger så långt från Bergvik? Om jag inte får korn på Therese under helgen så kan det kanske bli lite kaffe hos dig. Har inte ditt mobilnr...
//Anders

Japp. Gångavstånd..
Fast bilvägen är det mot Skutberget/Bomstadvägen i rondellen. Mailar nummer.

ANNONS
Götaplatsens Foto