Påstår man att det inte är skllnad på billiga och dyra gpser, då är man som sagt ute och cyklar. Hur det är med årets modeller ver jag SOM SAGT inte, men med ett par tre år gamla modeller ÄR det skillnad.
Testa vet jag.
Och JA, det räcker med tre sateliter för att få 2d-position, men det blir inte på långa vägar lika bra som med flera.
Jag har inte heller påstått att det tar flera timmar. Jag sa att det tar många minuter, ibland upp emot en timme (i taskiga lägen) att få RIKTIGT BRA mottagning.
Är det så svårt att tro att det är skillnad. Det är ju bara att testa med några äldre modeller.
Sen vad det beror på (antenn, mjukvara, e.d.) har jag aldrig påstått att jag vet något om.
Jag kan ju ha haft otur och lyckats få flera olika måndagsex eller dåliga modeller, men med den erfarenhet jag har ÄR det skillnad. Jag har aldrig påstått något annat än det.
Att sedan påstå att min uppfattning om det är fel, det är ju helt på tok. Det är som att säga att röda äpplen är äckliga, för det tycker jag. Sen har du fel om du tycker att dom är godare än gröna.