Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
nikon D300
- Trådstartare Cennta
- Start datum
Helmetrock
Aktiv medlem
Tråkigt!
Tyvärr låter det som att spegeln hakar upp sig. Det enda du kan göra är att lämna in den till Nikon eller Lasses Kameraservice på reparation.
Tyvärr låter det som att spegeln hakar upp sig. Det enda du kan göra är att lämna in den till Nikon eller Lasses Kameraservice på reparation.
Helmetrock
Aktiv medlem
Mirror up funkar som du säger precis tvärt om och man behöver inte starta om kameran när det funkar som det ska. Sensorrengöringen gör inte sökaren svart någon gång.
gunte
Aktiv medlem
Mirror up funkar som du säger precis tvärt om och man behöver inte starta om kameran när det funkar som det ska. Sensorrengöringen gör inte sökaren svart någon gång.
Självklart blir det svart i sökaren om den är inställd på sensorrengöring, spegeln fälls upp och fälls inte ner förrän kameran stängs av.
Helmetrock
Aktiv medlem
Självklart blir det svart i sökaren om den är inställd på sensorrengöring, spegeln fälls upp och fälls inte ner förrän kameran stängs av.
Aha sorry, du har helt rätt. Jag tänkte på den automatiska sensorrengöringen när man sätter på kameran.
Jag kollade upp det, det funkar bara en gång i taget. Man måste ställa in för sensorrengöring varje gång man vill fälla upp spegeln, sedan när man stänger av kameran nollställs den inställningen.
Cennta
Ny medlem
d300
Tack för alla synpunkter på denna fråga, kameran är inte min egen men skall kolla på den,nu har jag lite att gå på.
Mvh cennta
Tråkigt!
Tack för alla synpunkter på denna fråga, kameran är inte min egen men skall kolla på den,nu har jag lite att gå på.
Mvh cennta