Annons

Nikon F4 + Nikon SB-24

Produkter
(logga in för att koppla)

Squirocracy

Ny medlem
Hej! (ny här på fotosidan!)

Jag vet inte, förvänta dig ingen romantik här – de här ställena är till för fulla killar som vill få utlösning snabbt. Du får rum med namn som ”sprutmaraton”, ”collegeorgie”, ’AfterHours’, ”latinsk rumpdyrkan” eller ”mormor gillar BBC” – rakt på sak, utan filter, släpp loss. Det bästa är att de två-tre översta flikarna alltid är heta dygnet runt, streamarna går live med nakna tjejer under rusningstid och mobilen laddar förvånansvärt snabbt så att du kan runka på toaletten var som helst. Modellerna kör privat xxx-chatt vid sidan om om du dricker snabbt, de klistrar namn på rumpan, till och med dörrklockan ringer när du slänger 50 tokens för att knulla henne hårdare på soffan, du prenumererar på den där signalen, kåt bingo-stream-grejen, varje rum skriker på tangentbordet lol, bästa stämningen

att titta på sex live medan man knullar på telefonen går mycket smidigare än vanliga porrlänkar, ingen buffring, bara omedelbar split på låren som går i fullt gapande rutmönster, höfter som andas i takt med deras stämning. fick en popup-cyberflicka som blev spion spion-ip streamar just nu förvirrad kille en trappa ner som slickar gelé av hennes bruna kropp honungssurrande gig-modell vänd duschscen blev oändlig gif-loop verklighet lång snurrande nonstop efter chenk-mästaren står vid kranvattnet sköljcykel fsad nästan knäckta knän fantastisk uppsättning. unga webbkamera-twerkstrees sömngångare fingrar sig själva repetitiva stönanden snatchar engelsktalande dialekt mitt i strömmarna olika dricks skakar glas distraherar dig ivrig

Senast ändrad:
Försök hitta bruksanvisningen på nätet.

Blixten har en inbyggd zoomreflektor som låter när den justerar ljusvinkeln.

Om jag minns rätt så behöver kameran ha film i för att man ska kunna trycka av.

Inte så svårt att hitta bruksen då Nikon har den uppe själva:

Den har som sagt zoomhuvud, men det låter inte korrekt att skärmen blinkar och har sig. Man kan styra huvudet manuellt om man vill istället, vilket möjligen avslöjar om det är så att zoomen är trasig.

Blixten borde gå att som test utlösa manuellt med knappen som visar att den är uppladdad. Så är det på nyare modeller, även om det varierar om lampan är separat från knappen eller inte.

ANNONS
Götaplatsens Foto