Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon Space Photo Shop?

Produkter
(logga in för att koppla)
När jag ser detta så blir jag lite mörkrädd. Inte beroende på mängden Nikon prylar utan på mängden kablar och prylar som ligger :) överallt.

Minns en artikel som skrevs om den gamla Mir. Dom klagade på att det var oordning med kablar överallt. För mig så ser det hemskt ut på ISS. Måste vara lätt att trampa! fel eller helt enkelt för lätt att fastna i en kabel. Tänk om man drar ut kabeln till huvuddatorn av misstag.......

Mankan G skrev:
När jag ser detta så blir jag lite mörkrädd. Inte beroende på mängden Nikon prylar utan på mängden kablar och prylar som ligger :) överallt.

Minns en artikel som skrevs om den gamla Mir. Dom klagade på att det var oordning med kablar överallt. För mig så ser det hemskt ut på ISS. Måste vara lätt att trampa! fel eller helt enkelt för lätt att fastna i en kabel. Tänk om man drar ut kabeln till huvuddatorn av misstag.......
Precis! Ser ju ut som farsans garage... Bara veteranbilen som fattas...

ANNONS
Götaplatsens Foto