Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nu är det ta mig f-n dags

Produkter
(logga in för att koppla)

Greve Nickon

Aktiv medlem
Nu är det väldigt länge sedan vi träffades. Jag föreslår därför att vi ser till att det blir en träff innan det är dags för tomten att komma.

Vad sägs om följande;
Vi träffas Lördagen den 17/12, precis en vecka innan julafton, och går runt på stan och plåtar. Antingen som en grupp, eller i fler mindre grupper. Sen träffas vi på ett kafé och värmer oss med en kanna kaffe eller mer (och ja, även ni som inte dricker kaffe är välkomna, fast jag kommer nog att retas;)). Vi kan ju säga att vi träffas kl 10.00 utanför Domkyrkans huvudingång (mot Mattsons Foto).

Detta för med sig tre bra saker
1. Vi kör en gatufotografering, en grej som jag aldrig testat förut.

2. Vi försöker hålla BLund igång och levande, det är alltid trevligt att träffa andra fotointreserade och snacka och plåta.

3. Vi får en helt laglig anledning till att slippa undan julstöket en dag.

Skriv i denna tråden om ni har lust att komma.

Sammanfattning;
Lördagen den 17/12 klockan 10.00 utanför Domkyrkans huvudingång.

Greven
 

OlaD

Medlem
Lysande förslag!

och ute i god tid är du, men
jag måste avböja detta fantastiska erbjudande då mina helger fram till julledighet består av ett jäkla körande med barnen på olika avslutningar och uppvisningar.

Blir iofs många fototillfällen där...

önskar er andra en trevlig lördag.

OlaD
 

underhund

Aktiv medlem
möjligt, möjligt. får man komma även om man inte är med i BLund och bor i Malmö ;)

Har jag tid kommer jag.
Lund är ju en exotisk plats för mig som inbiten Malmöbo. :)
 

watski

Aktiv medlem
Snyft. Jag vill, men kan inte. Däremot vill jag komma med en annan idé. Jag tänkte gå och se Ingmar D Kristiansens utställning om Domkyrkan sedd ur olika vyer en vardagkväll nästa vecka. Någon som är sugen på att hänga på?


Johan
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
watski skrev:
Snyft. Jag vill, men kan inte. Däremot vill jag komma med en annan idé. Jag tänkte gå och se Ingmar D Kristiansens utställning om Domkyrkan sedd ur olika vyer en vardagkväll nästa vecka. Någon som är sugen på att hänga på?


Johan
Absolut. När, var hur?

Eller det kanske är bättre att starta en egen tråd för det så att vi inte rör ihop det.
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Då är vi tre i alla fall

1. Daniel Grimahammar
2. Henrik Ewby
3. Ale Sjöström

Kom igen nu då!!
Det måste finnas fler! Jag använder ju det här som en ursäkt att slippa vara hemma och julstäda ;)
 

-Ale

Aktiv medlem
Det hönder inte mkt , vart är alla ?
Det bor 100000 (+30000 studenter) i lund , varav 3 (en från malmö) kan dyka upp!.
jaja vi hoppas på fler .. iof så är det lite fel med 15-mannagrupp vid GF . .
Mvh Ale
 

-Ale

Aktiv medlem
Gött ! Ser fram emot det !
Ska inom mattsson och inhandla lite film , men det gör jag innan.
mvh Ale
 

-Ale

Aktiv medlem
Tack för en trevlig förmiddag Daniel!
Så mkt fotografering blev det ju inte , men kul var det iaf.
ser fram emot att se lite material!
Mvh Ale
 
ANNONS