Tre Ess
Aktiv medlem
Jag syftade på den måttbeställda aluminiumringen bara. I mina öron låter det dyrt att specialbeställafridhamre skrev:
det är inte avklarat än
en sådan ring. Men jag har ingen aning om sånt.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag syftade på den måttbeställda aluminiumringen bara. I mina öron låter det dyrt att specialbeställafridhamre skrev:
det är inte avklarat än
666 skrev:
Har för mig att svartplåt väger 8 kg/kvm/mm... Låter halvtungt, eller är det aluminium?
JL 666
Tre Ess skrev:
Jag syftade på den måttbeställda aluminiumringen bara.
Tre Ess skrev:
I mina öron låter det dyrt att specialbeställa
en sådan ring.
Pupillen skrev:
4.908 kg
Såna där svar är orättvisa.fridhamre skrev:
...nja, det beror på vilka kontakter man har
Nu känner jag avundsjuka komma....fridhamre skrev:
ja, visst blev den - blev riktigt nöjd och ytan fungerar reflekterande så det hjälper till med ljuset lite
Men är väl bara en standard 230v kontakt som ska användas?fridhamre skrev:
nja, det beror på vilka kontakter man har
bEPH skrev:
Men är väl bara en standard 230v kontakt som ska användas?![]()
fridhamre skrev:
han inte med så mycket i helgen eftersom det var fotomässa i jönköping på lördagen och bilen skulle tvättas/vårstädas på söndagen men monterade 6 av 16 lampor igårkväll i alla fall
dock kom jag på att man kanske skulle jorda stålringen - vad säger ni elkunniga?
lamphållarna har ingen jord men sladden från uttaget till första lampan har det så om jag skruvar fast den i metallringen så borde jag förhindra att det blir livsfarligt om den mot förmodan skulle bli strömförande - tänker jag rätt?
fridhamre skrev:
kommer med en fullständig prislista sen när det är klart
Det ska bli intressant och se vilket artikelnummer aluminiumringen har. *ler*fridhamre skrev:
nej då, du ska till och med få artikelnummer om du vill![]()