Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

ny canonscanner..

Produkter
(logga in för att koppla)

rickardsund

Aktiv medlem
Jag var inne inne på schönnhersfoto och blev lite informerad om en ny scanner,Kommer in i slutet av Mars tror jag. Med format både för dia, 135 och mellanformat som ska vara riktigt grym.

Det bästa är att den ska ligge just under 5000:- vilket känns helt OK, är det någon som vet lite mer om den och i så fall om det kan vara ett bra köp..??

Rille

sorry

kollade inte exakt vad den hette, dum som jag var..men man skullle kuna scanna både egna kopior och negativ i alla format upp till 6*9....de visste inte heller så mycket än sålänge så vi bestämde att jag skulle återkomma och beställa...så jag kan inte bedömma om de är nån av de ni tipsade om...men tack för intresset och tipsen.-..har nu koll på de ni tipsade om och jag tror att epson verkar OK...

Det verkar som om det blir mer och mer onödigt att bara köpa en filmscanner. Canon hade ju FARE också synd bara att epson inte hade någon ICE teknik. (eller missade jag det).

ANNONS
Götaplatsens Foto