Annons

Nytt VG för A100!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tror inte det, har för mig att detta greppet liksom dom flesta andra har en liten sladd som kopplas in i fjärrkontakten, och då kan man använda avtryckaren på det sättet.
Så det går inte att styra slutare/bländare, men om man kör auto, A eller S så går det väl.

Mvh.

Har för mig att han som gav en lite reciension skrev ut en mailaddress där han beställt det från, så man kan ju maila dit och fråga.
Eller söka på E-bay då det kanske finns där med.
Har för mig att jag läste någonstans att dom sålde det via E-bay än så länge då dom inte hade någon återförsäljare i Europa.

Mvh.

Ascona75 skrev:
Har för mig att han som gav en lite reciension skrev ut en mailaddress där han beställt det från, så man kan ju maila dit och fråga.
Eller söka på E-bay då det kanske finns där med.
Har för mig att jag läste någonstans att dom sålde det via E-bay än så länge då dom inte hade någon återförsäljare i Europa.

Mvh.
Tackar för svaret! Men tror ni att Sony kommer att komma ut med ett eget vertikalgrepp?

Ascona75 skrev:
Jag tror inte det, har för mig att detta greppet liksom dom flesta andra har en liten sladd som kopplas in i fjärrkontakten, och då kan man använda avtryckaren på det sättet.
Så det går inte att styra slutare/bländare, men om man kör auto, A eller S så går det väl.

Mvh.

Yepp.. tittar du lite halvnoga på bilderna på greppet så ser du att där är en liten kabel som går in i fjärrkontakten.

VG beställt

Nu har jag beställt ett VG från Decain.
Ska försöka fixa bilder och en recencion när allt är provat o klart.

$176 för VG, lcd-skydd och frakt från sydkorea

/Andreas

ANNONS
Götaplatsens Foto