MatsFald
Aktiv medlem
Jag har precis köpt en ny 5D Mark III och ett 300mm f/2,8 objektiv som inte fokuserar rätt, jag ringde Canon RCC för att höra hur långt tid det tar för dem att göra en AF- justering. Väntetiden var mellan 6 - 8 veckor ! Om man är kvalificerad för CPS medlemskap är väntetiden 5 dagar. Jag har 2 kameror och 2 objektiv som kvalificerar sig för CPS-medlemskap, men det krävs ett CPS objektiv till för att bli silvermedlem. Så jag funderar på att köpa ett objektiv till som är kvalificerat för CPS medlemskap/silver.
Jag fotar mest Fotboll, Ishockey och innebandy. Någon här som kan tipsa om något roligt objektiv som jag kan använda för att fota ovanstående sporter ? det måste kvalificera sig för CPS/Silver
Idag har jag 1 st Eos 5D Mark III. 1 st Eos 7D. 1 st Canon EF 70-200 f/2,8 och ett Canon EF 300 f/2,8
Jag fotar mest Fotboll, Ishockey och innebandy. Någon här som kan tipsa om något roligt objektiv som jag kan använda för att fota ovanstående sporter ? det måste kvalificera sig för CPS/Silver
Idag har jag 1 st Eos 5D Mark III. 1 st Eos 7D. 1 st Canon EF 70-200 f/2,8 och ett Canon EF 300 f/2,8