Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Objektiv CPS

Produkter
(logga in för att koppla)

MatsFald

Aktiv medlem
Jag har precis köpt en ny 5D Mark III och ett 300mm f/2,8 objektiv som inte fokuserar rätt, jag ringde Canon RCC för att höra hur långt tid det tar för dem att göra en AF- justering. Väntetiden var mellan 6 - 8 veckor ! Om man är kvalificerad för CPS medlemskap är väntetiden 5 dagar. Jag har 2 kameror och 2 objektiv som kvalificerar sig för CPS-medlemskap, men det krävs ett CPS objektiv till för att bli silvermedlem. Så jag funderar på att köpa ett objektiv till som är kvalificerat för CPS medlemskap/silver.
Jag fotar mest Fotboll, Ishockey och innebandy. Någon här som kan tipsa om något roligt objektiv som jag kan använda för att fota ovanstående sporter ? det måste kvalificera sig för CPS/Silver

Idag har jag 1 st Eos 5D Mark III. 1 st Eos 7D. 1 st Canon EF 70-200 f/2,8 och ett Canon EF 300 f/2,8

ANNONS
Götaplatsens Foto