Annons

Objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

Wije

Ny medlem
Jag har ett beg, Nikon ED AF Nikkor 300mm 1:4
som jag funderat på att köpa!

Kan man använda detta till digatalkamera?(D200)

Även med konvertering?

Fungerar autofokus?

Vad kan det vara värt?(7-8år)

Tack på förhand !
Jerry
 
ANNONS
Götaplatsens Foto