Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Olika versioner av 40D?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hmm... Å andra sidan är det det minsta RJ45 nätverksuttag jag någonsin sett. Kanske en ny standard utvecklad av Canons nya svenska forskningscentrum. Bara ca 20 min kvar nu...

The Tor skrev:
Okey, jag trodde att alla hade sex uttag. Manualen har jag inte kollat i annat än lite snabbt när jag köpte kameran. Nu ligger den någonstans på vinden. Men jag tog ett kort med mobilen.

Haha, jag dör, riktigt bra jobbat Tor! Akta nätverksuttaget uppe till höger:)

Jag fick ett riktigt gott skratt av denna tråd, uppfinningsrikt!

ErlandH skrev:
Det lät på ditt förra inlägg som om du också har det där uttaget? Fick du med en sladd som passar också?

Konstigt! Nu har jag bara fyra uttag! Det måste ha hänt nåt mysko efter midnatt...

Sådana nätverksuttag är vanliga. Kallas för RJ22,5. Nej, rackarns, nu är det ju den andra april redan!

Bortse från detta inlägg.

The Tor skrev:
Okey, jag trodde att alla hade sex uttag. Manualen har jag inte kollat i annat än lite snabbt när jag köpte kameran. Nu ligger den någonstans på vinden. Men jag tog ett kort med mobilen.
Vad e de extra till för?

ANNONS