Isak_B
Aktiv medlem
Hej Har kollat runt lite på snabbfästen och har fastnat för optipod men deras hemsida är helt värdelös (iaf med safari) och då syftar jag på deras webbshop..jag undrar vad grejjerna kostar nån som vet? (ja man kan ringa osv men om nån ändå har köpt kanske han kan säga vad han betalade =) =) )
Min utrusutning ser i nuläget ut såhär när den är som tyngst.
Nikon d200 + batterigrepp + 70-200/2.8 VR + en eventuell extender nikon TC17E
kan nämnas att jag har ett Velbon kolfiberstativ 631 och en manfrotto 468 MGRC2 (den snabbplatta som sitter på kulleden nu kommer åka fetbort
)
Det jag är ute efter är
1 stycke snabbfäste (vilken storlek ska man ha till ovannämnda kombination?)
har även läst runt här på forumet att han ska göra ett jättebra stativfäste till 70-200 vad kostar det? Och har han lösa objektivkragar liknande de som redan idag sitter på tex 70-200 och som man kan fästa på ett framtida tokina 16-50 tex..
Mycket tacksam för prisuppgift på överstående optipod grejjer ifall det är någon som köpt nåt av honom? Om någon vill sälja så är jag intresserad av att köpa
Tack på förhand
Mvh Isak
Min utrusutning ser i nuläget ut såhär när den är som tyngst.
Nikon d200 + batterigrepp + 70-200/2.8 VR + en eventuell extender nikon TC17E
kan nämnas att jag har ett Velbon kolfiberstativ 631 och en manfrotto 468 MGRC2 (den snabbplatta som sitter på kulleden nu kommer åka fetbort
Det jag är ute efter är
1 stycke snabbfäste (vilken storlek ska man ha till ovannämnda kombination?)
har även läst runt här på forumet att han ska göra ett jättebra stativfäste till 70-200 vad kostar det? Och har han lösa objektivkragar liknande de som redan idag sitter på tex 70-200 och som man kan fästa på ett framtida tokina 16-50 tex..
Mycket tacksam för prisuppgift på överstående optipod grejjer ifall det är någon som köpt nåt av honom? Om någon vill sälja så är jag intresserad av att köpa
Tack på förhand
Mvh Isak