Annons

Passar objektivet?

Produkter
(logga in för att koppla)
Skulle den funka bra som makro glugg?
Hur nära kan man ta bilderna? Eller ska jag köra med kit-objektivet och ta en sb 600 istället? Har inte råd med båda.. :(
 
simon.400d skrev:
Skulle den funka bra som makro glugg?
Hur nära kan man ta bilderna? Eller ska jag köra med kit-objektivet och ta en sb 600 istället? Har inte råd med båda.. :(
Jag skulle nog satsa mer på en blixt.
 
Ullmerkott skrev:
Man kommer ju skapligt nära med kitobjektivet tycker jag.. :)
De har hyffsade makroegenskaper men deras "storebröder" är inte alls lika bra.
Ett hett tips är annars sätta en normalzzom mot ett tele då får man en rejäl förstoring.
 
ANNONS