Annons

Peka om domännamn till portfolion FS?

Produkter
(logga in för att koppla)

TwO

Avslutat medlemskap
Hej

Har skrivit in mitt portfolionamn two.fotosidan.se på loopias hemsida men då man anger mitt domän namn så kommer man nu till fotosidans startsida, inte till min portfolio ,... hur och vad ska jag göra för att den ska anluta till min portfolio ?
Någon som vet ,.. ?
Tar tacksamt emot tips...
Har sökt på portfolions instruktioner men hittar inget som gör mig klokare..

Tack på förhand,,,,

Mvh Tess

Just nu så stödjer vi inte sån pekning. Vi har bett vår driftpartner att återkomma med hur vi skall lösa det hela. Återkommer så snart jag vet mer.

Det låter som det du gör på Loopia är att ställa in en vidareskickningsadress - det skall funka fint, men ange adressen med "www." först som sagt

Det vi inte stödjer fn är
- portfolioadresser som inte börjar på "www."
- DNS-utpekning, dvs man är kvar på <din domän> istället för att skickas vidare till www.<din portfolio>.fotosidan.se

Vi kikar på att lösa båda dessa.

Det låter som det du gör på Loopia är att ställa in en vidareskickningsadress - det skall funka fint, men ange adressen med "www." först som sagt

Det vi inte stödjer fn är
- portfolioadresser som inte börjar på "www."
- DNS-utpekning, dvs man är kvar på <din domän> istället för att skickas vidare till www.<din portfolio>.fotosidan.se

Vi kikar på att lösa båda dessa.
Hur långt har ni kommit i den här frågan? Jag har lite problem att peka från one.com till min portfolio här FS?

ANNONS
Götaplatsens Foto