Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pentax Sweden Photowalk April 5th in Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Björkhult

Aktiv medlem
Hej!

Jag bor i Peking och min gamle Pentax-kompis Josef bor i Stockholm. Vi ska träffas där och fota lördag den 5e april.

Vill ni andra Pentaxianer hänga på så att det blir en riktig Pentax Sweden Photowalk?

Vi planerar att starta kl. 15 från Gamla stans tunnelbanestation, sen går vi via Gamla stan, Slussen och Söder, upp till Medborgarplatsen, för mat, dryck och fotosnack.



Mvh Pär och Josef.
 

Johan Törnkvist

Aktiv medlem
Spontant skulle jag fråga varför jag inte bor i Stockholm men jag insåg snabbt att den verkliga frågeställningen var varför ni inte är i Göteborg istället...
 

Björkhult

Aktiv medlem
Uppdatering!

Hej!

Hittills har vi följande deltagare:
Pär
Josef
Caroline
Bo
Loke
Embla
Jimmy
Ann-Marie
Ingela
Maria
Andreas (kanske)
Mahdad (kommer du?)

Vi syns på lördag! :)
 

Wishgiver

Medlem
Här är mitt mobilnummer ifall ni behöver komma i kontakt med mig.

0735-509764

Ser fram emot att se er alla på lördag :D
 

quarc

Aktiv medlem
Jag kommer givetvis.


01. Pär
02. Josef
03. Caroline
04. Bo
05. Loke
06. Embla
07. Jimmy
08. Ann-Marie
09. Ingela
10. Maria
11. Andreas (kanske)
12. Mahdad (kommer du?)
13. Peter
 

x-country

Aktiv medlem
Ha så trevligt. Vi som inte kan komma vill givetvis att detta dokumenteras och redovisas i bloggar, Pentax över axeln, denna tråd osv :)
 

Wishgiver

Medlem
Pär och jag (Josef) kommer tyvärr bli lite sena. Vi väntar just nu på båten som ska ta oss till Slussen så vi kanske blir 15-30 min sena.
 
ANNONS