Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop CS2 kommer snart..

Produkter
(logga in för att koppla)

jonte11

Aktiv medlem
Det kommer en ny Photoshop CS.

Det handlar om en full satsning på framtiden med ny Raw-hanterare och editering av 32-Bit High Dynamic Range(HDR) bilder. Plus lite mer smått och gott..

Releasedatumet är satt till runt Maj/Juni..
Även priset är betydligt lägre än tidigare, om informationen på nedanstående länk stämmer..

Läs mer här:
Photoshop CS2

Haha. :) "Så funkar det" hade världens utläggning en gång om skillnaden mellan snart, strax, om en stund, inom kort etc...

Strax var närmare i tid. Jag blev bara så överexalterad attt det är strax är här att snart kändes för långt bort...

I alla fall. Det "skeppas" i början av maj, med svenska versionen klar i början av juni.

Jag visste att det var på gång något ifrån Adobe, så jag har bara undrat när det skulle komma. En representant ifrån Adobe berättade i Februari med ett flin att det brukar komma en ny PS med jämna mellanrum och att det borde vara dax för en sådan intervall.. Tänk så rätt han kunde ha.. Konstigt.. :)

Jaha, Adobe har lärt av Canons "hoppsan-någon-hittade-informationen-på-vår-webbsajt-om nästa-produkt-som-ingen-skulle-få-veta-något-om-förrän-senare".

Ja..så var det..
Visst är det med den man testar om Köpversionen kommer att bli väl mottagen:)

/Göran

ANNONS
Götaplatsens Foto