William Spiik
Aktiv medlem
Håller på och lägger en beställning hos Cyberphoto där det är tänkt att jag ska köpa 70-200/4 och ett motljusskydd (ET-74) till såklart. Tråkigt nog kostar det 450:- kronor, småpengar kanske om man jämför med dom riktiga biffarnas motljusskydd men tycker ändå det är överdrivet dyrt. Så min fråga är om det finns något piratmotljusskydd till gluggen som är billigare? Tittat på tradera men inget funnet.
Tillägger att om någon här på forumet råkar ha Canon ET-74 men inget objektiv så får ni mycket gärna sälja det till mig för en hundring eller två. ;-)
Edit. Ser nu att det finns för 150:- kronor billigare på Inet. Dock är fraktavgiften på 60:- och det är en beställningsvara, man vet väl aldrig när dom får den där produkten i lager igen. Och orkar man hålla på och beställa överallt för att tjäna några futtiga kronor?
Tillägger att om någon här på forumet råkar ha Canon ET-74 men inget objektiv så får ni mycket gärna sälja det till mig för en hundring eller två. ;-)
Edit. Ser nu att det finns för 150:- kronor billigare på Inet. Dock är fraktavgiften på 60:- och det är en beställningsvara, man vet väl aldrig när dom får den där produkten i lager igen. Och orkar man hålla på och beställa överallt för att tjäna några futtiga kronor?
Senast ändrad: