Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Plats och pris- Nikon kamera service?
- Trådstartare SuperOsse
- Start datum
Mesch
Aktiv medlem
Jag är sugen på att lämna in min Nikon D700 för rengöring och övrig "standard service" för att kolla att allt är som det ska med Kameran.
Var kan jag göra det här i Stockholm och vad brukar priserna ligga runt?
Tack på förhand
Mvh
Osse
Nikon Solna
Lasses i Saltsjöbo
Ring för pris
ludvig_lindqvist
Aktiv medlem
Kan varmt rekommendera Lasses kameraservice!
SuperOsse
Aktiv medlem
Kan varmt rekommendera Lasses kameraservice!
Var ligger den och vad har han för priser? Finns det någon länk till en hemsida eller så?
Tack på förhand!
iSolen.se
Guest
Var ligger den och vad har han för priser? Finns det någon länk till en hemsida eller så?
Tack på förhand!
Det är billigt.
Googla på "lasses kameraservice". Första träffen.
Eller klicka här
http://www.google.se/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=lasses+kameraservice
J0£L
Aktiv medlem
Mankan G
Aktiv medlem
en till som röstar på Lasses.
Men jag råkar också veta att de ofta skickar både tekniker och prylar mellan varandra. Dvs Nikon skickar ofta servicearbeten till Lasses och att Lasses rätt ofta åker till Solna. Trots detta har jag haft noll reklamationer på arbeten som Lasses utfört vilket har hänt med jobb som jag fått utförda hos Nikon svenska
Men jag råkar också veta att de ofta skickar både tekniker och prylar mellan varandra. Dvs Nikon skickar ofta servicearbeten till Lasses och att Lasses rätt ofta åker till Solna. Trots detta har jag haft noll reklamationer på arbeten som Lasses utfört vilket har hänt med jobb som jag fått utförda hos Nikon svenska