Annons

Pojkar, män och gubbar sökes !

Produkter
(logga in för att koppla)

Liza

Aktiv medlem
Söker ca 10 killar i varierande åldrar och utseende för att fullfölja ett projekt. Ni ska kunna ta er till Lund söndagen den 11/1 2004 och vi startar kl 13.00 till ca 17.00 - medbringandes svart kavaj, vit skjorta, enfärgad diskret grå slips och jeans + en omgång valfri klädseloch accesoarer för personligt porträtt.
Renrakade då ni kommer att få ögonförstärkande kajal och reflexdämpande teaterpuder.
Tyvärr ideellt deltagande men en kul/smått bizarr dag och skitsnygg förstoring som tack. De som vågar och kan ombedes maila privat - endast 100% seriösa svar tack. Ni som anmält er och vi kommit överens - räknar jag lugnt med dyker upp.
Behöver besked senast 2/1 2004.
MVH Eva

Senast ändrad:
Bör kanske tillägga att bizarrt INTE syftar på någon form av sexuella anspelningar :) inte min stil....

Fick förfrågan om det serveras fika. Svar JA naturligtvis!!! kaffe, the, läsk, vatten och mackor. Jobba i ateljéljus kräver mycket energi.

Såja nu är vi 1 (ev2) fotoentusiaster och 2 (ev 3) skådespelare. Ahh det får stå kvar.. det är alltså "vanliga" män jag söker med eller utan rynkor men gärna med karaktär.
MVH Eva

Senast ändrad:
Ingen fotografering är komplett.....

...utan mig!!!

Kan vara kul att vara modell, som omväxling.

/// Niklas, som älskar galna ideér

Hallå där! Min bror (som bor i Lund) är intresserad! Han är 22år, lång och smal och gillar att vara med på bild! Kan du mejla mig privat så vidarebefordrar jag din emailadress till honom?
Mvh Milla

ANNONS
Götaplatsens Foto