Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Problem med utskrift
- Trådstartare curtan
- Start datum
AFJ
Aktiv medlem
Curt,
Jag har själv en IP5200R, det finns ett val i utskriftsinställningarna för din skrivare "Utkriftsformat" där du väljer papperstorlekt. Där finns också en liten kryssruta för "Utskrift utan ram", bocka i den så får du utskrifter utan vita kanter.
Du behöver alltså inte använda speciell programvara.
Mvh
Anders
Jag har själv en IP5200R, det finns ett val i utskriftsinställningarna för din skrivare "Utkriftsformat" där du väljer papperstorlekt. Där finns också en liten kryssruta för "Utskrift utan ram", bocka i den så får du utskrifter utan vita kanter.
Mvh
Anders
Minita
Aktiv medlem
AFJ skrev:
Curt,
Där finns också en liten kryssruta för "Utskrift utan ram", bocka i den så får du utskrifter utan vita kanter.
Mvh
Anders
Hade faktiskt ingen aning om denna "finess". Har tidigare saknat att inte kunna skriva ut kant i kant från PS.
//Micke
AFJ
Aktiv medlem
Minita skrev:
Hade faktiskt ingen aning om denna "finess". Har tidigare saknat att inte kunna skriva ut kant i kant från PS.
//Micke
Bra att det löste sig! Jag tror de flesta fotoskrivare har en sådan inställning för att kunna skriva ända ut i kanten.
Det är en verkligt trevlig skrivare!
Anders