Annons

Programvara till 40D, vad var detta?

Produkter
(logga in för att koppla)

PrettyPepsi

Aktiv medlem
Köpte mig en Canon 40D och har precis installerat programvaran Zoombrowser, EOS Utility och de andra som igår där. Dock begärde datorn att jag innan den installationen slutfördes skulle installera nåt som hette microsoft.NET typ, minns ej exakt.Någon som vet vad det var? Det gick automatiskt men jag blev lite nyfiken.

Köpte mig en Canon 40D och har precis installerat programvaran Zoombrowser, EOS Utility och de andra som igår där. Dock begärde datorn att jag innan den installationen slutfördes skulle installera nåt som hette microsoft.NET typ, minns ej exakt.Någon som vet vad det var? Det gick automatiskt men jag blev lite nyfiken.

Tips: microsoft.NET ger 127 000 000 träffar på google.

Antar att det var .Net Framework.
Ramverket som krävs för att kunna köra applikationer som utvecklats i Microsoft Visual Studio .Net.
Ingen fara iaf, det behöver Du förr eller senare ändå.

/L

Om du inte har så mycket koll på datorer så är det alltså miljön som behöver finnas i din dator för att du ska kunna köra nyare program. (För att göra en enkel förklaring).

Om du inte har så mycket koll på datorer så är det alltså miljön som behöver finnas i din dator för att du ska kunna köra nyare program. (För att göra en enkel förklaring).

Nej precis, jag är inte alls hemma på datorer, brukar få smått panik när datorn vill uppdatera grejer och så! :-D

ANNONS
Götaplatsens Foto