Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
"Rätt" pris beg EF 100-400??
- Trådstartare niklasl
- Start datum
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Jag tror att den är värd ca 10000 idag,, om den är i nyskick och ganska så ny.
Men det ser ut som att det har kommit ut ngr fler till salu på slutet och det gör ju att priserna sänks om inte efterfrågan hänger med såklart
/Niclas,
8000,- är allt för lågt enligt mig, men visst vill man sälja så
Men det ser ut som att det har kommit ut ngr fler till salu på slutet och det gör ju att priserna sänks om inte efterfrågan hänger med såklart
/Niclas,
8000,- är allt för lågt enligt mig, men visst vill man sälja så
FouFoto
Aktiv medlem
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
FouFoto skrev:
Privatpersoner övervärderar ofta sina kära ägodelar...
Inte länge sedan (några månader,) jag sålde min ganska så ny och i AAAa skick för 11000 på ett kick.
Men jag inser nog att marknadsbilden ser annorlunda ut just idag,
Jag säger nog ändå att 10000,- är ett bra pris för köparen idag OM linsen är i AAAAskick.
Mvh Niclas,
niklasl
Aktiv medlem
Var på väg att köpa ett i våras för 10tusen, nerprutat från 11-12, men ångrade mig. När jag mailade säljaren några månader senare var det fortfarande osålt... Problemet då var väl att nypriset låg närmare tjugotusen tidigare och inte alla hade noterat eller kunde acceptera att det nu låg 4-5.000 lägre.
Om jag räknat rätt finns f n 5 st beg till salu just nu (FS, Cyberbörsen, Blocket).
Om jag räknat rätt finns f n 5 st beg till salu just nu (FS, Cyberbörsen, Blocket).