Annons

Recovery Program MAC

Produkter
(logga in för att koppla)

Jimpawa

Aktiv medlem
Nu är det så att min flickvän har råkat radera ett gäng bilder av misstag, en hel mapp för att vara exakt, är osäker på mängden. Jag har själv gjort det och lyckats rädda bilderna, problemet är att hon sitter med en mac och jag en pc, och jag kan verkligen ingenting om mac.

Finns det några recovery program för mac, helst helt fria?

Eftersom jag sitter med PC så känner jag mig ganske hjälplös, därför ber jag er om hjälp.

Mvh Jimmie

Tilläggas ska nog att det inte var gratis. I gratisversionen kunde man se filerna och ombads sedan att betala för att återfå dem. Jag tycker det var bra att se vad programmet kunde finna innan man betalade. Detta var dock över året sedan så utvecklingen kanske lett till förändringar nu. Det vet jag inte..

lottawe skrev:
Tilläggas ska nog att det inte var gratis. I gratisversionen kunde man se filerna och ombads sedan att betala för att återfå dem. Jag tycker det var bra att se vad programmet kunde finna innan man betalade. Detta var dock över året sedan så utvecklingen kanske lett till förändringar nu. Det vet jag inte..

Tack så mycket, ska kolla in programmet.

Det råkar inte finnas några gratis alternativ? Eller är utbudet så pass litet till mac?

Annars ett bra tips:

Versiontracker.com, klicka i vilket operativsystem till höger. Sedan är det bara att söka vad som önskas.

Tips: Jag brukar kika efter något nyare program som ändå har många betygssättare, och sedan kan man kika lite på betyg och vad folk har för åsikter. Sedan är det bara att peta på länken.

Maste få med det här också: "Åååå vips" så är programmen på väg hem.

Jo en pryl till.... Det står ju också om programmet är ett "Freeware, Shareware eller Commersial".

http://versiontracker.com/php/searc...arch&str=Recovery&srchArea=macosx|osx&x=0&y=0

Lycke till!

ANNONS
Götaplatsens Foto