Annons

Red Bull Lådbilsrallyt

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, vad kul. Hade glömt att det var nu. Jag kommer, men stannar inte så länge, skall vidare.

/PA
 
Ska också förbi en sväng, men kommer in tidigare, vi springer kanske på varandra vid banan :)

/B
 
Vi ses kanske där men jag har tre barn i släptåg så fokusen kommer knappast att ligga på kameran…

/Malin
 
Kul! Jag kommer att ansluta lite senare iom att de håller på så många timmar. Syns där!
 
Trevligt, trevligt...vi blir några iaf! :) Vi syns vid Mariatorget 13.30 eller där på plats senare....
 
Uppgång mot Torkelknutssongatan...fast St.Paulsgatan går där med! Jag är nu iaf vid uppgång Torkelknutssongatan! Ring annars! Se nummer längst upp i tråden.

/Tina
 
Rätt mycket folk, omöjligt hitta bra fotospott. Här i alla fall bild på killen som körde 120 i en mini mitt bland folk. Men vi var ju skyddade av ett kravallstaket :) Jag glömde, en rad höbalar också, ....fast han körde sönder raden som låg en meter framför mig....

Man kom ut en sväng i alla fall. Tack Tina för arrangemanget.
 

Bilagor

  • 20110703-_IGP0901-1.jpg
    20110703-_IGP0901-1.jpg
    100 KB · Visningar: 342
Jo, det brukar ju tyvärr (?) bli mycket folk vid evenemang som detta, man får bita i sura äpplet och komma på plats 1-1,5 timme i förväg för att få en "ring-side-plats" och kanske 2-2,5 timme innan om man ska hinna trava runt för att kolla ljuset och efter det välja en plats där ljuset ligger rätt, en plats där man dessutom tror att det kan bli "action". (Sedan är det rätt surt att bara hänga vid platsen man valt en lång stund, i väntan på att spektaklet ska dra igång)

Idag var det mulet, så aningens mindre viktigt med riktning mot solen/ljuset, och färre besökare, var på plats 1 timme innan, men ljuset blev fel, och närapå fullsatt på de flesta platser redan 1 timme innan, samt segt tempo när rallyt väl kom igång.

Men, blev några bilder, inte helt nöjd, glömde en glugg hemma, lekte bl.a lite med panorering och blixt, resultatet kändes dock onaturligt.

Till sist ett hej till många andra från FS som var på plats som sprangs på efteråt :)

/B
 

Bilagor

  • IMG_2637.jpg
    IMG_2637.jpg
    99.5 KB · Visningar: 312
  • IMG_2655.jpg
    IMG_2655.jpg
    22.2 KB · Visningar: 309
  • IMG_2741.jpg
    IMG_2741.jpg
    98.2 KB · Visningar: 310
Tack för idag guys and tjejs! Ja, vi var några som inte fick plats alls och istället gick och fikade och på en fotoutställning. Senare på e.m kom vi tillbaka och när jag kom fram var det fyra bilar kvar. En blev suddig men tre ok.

Vägrar posta FS frimärksbilder - och självklart ligger surftown nere så jag kan inte ens pusha för VÅRT EGET FORUM (mosebackefotografiska.se) som ingen använder utom Max och jag :eek:)

Så mina tre bilar ligger på Flickr. Lägg märke till Tobbe (rutig stjorta) och Bengt (kamera i fejjan) som skymtar ovanför bilen i första bilden :)
http://www.flickr.com/photos/arkiv/5898078708/in/set-72157627106967482/lightbox/
 
Hej!

Tack för idag!.... även om vi inte sågs så mycket bland allt folk. Blev chockad över hur mycket folk det var!! Men jag lyckades smita till mig en bra plats i sista kurvan innan mål... :) Kul hade jag det iaf!

Här kommer de första bilderna...
 

Bilagor

  • IMG_1798.jpg
    IMG_1798.jpg
    61.8 KB · Visningar: 293
  • IMG_1726.jpg
    IMG_1726.jpg
    86.7 KB · Visningar: 468
  • IMG_1782.jpg
    IMG_1782.jpg
    81.3 KB · Visningar: 290
ANNONS