Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Rektangulär ram ca 40 x 120cm sökes
- Trådstartare Gunnar D
- Start datum
maxzomborszki
Aktiv medlem
En ramverkstad fixar det åt dig, men det var kanske inte svaret du ville höra...
Själv fixade jag till en ram till ett panoramafoto jag tagit genom att såga till en gammal aluminiumram till rätt dimensioner. Men den var bara en meter på största dimensionen. En meter är också den största ramstorlek jag hittat på vanliga "billiga" ställen (och även då kostar det en slant).
Vad ska det vara för material och prisklass? För ska det inte vara så avancerat kan man snickra själv i trä om man är lite händig.
Själv fixade jag till en ram till ett panoramafoto jag tagit genom att såga till en gammal aluminiumram till rätt dimensioner. Men den var bara en meter på största dimensionen. En meter är också den största ramstorlek jag hittat på vanliga "billiga" ställen (och även då kostar det en slant).
Vad ska det vara för material och prisklass? För ska det inte vara så avancerat kan man snickra själv i trä om man är lite händig.