Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

RSS-/nyhetsproblem?

Produkter
(logga in för att koppla)

joelchr

Aktiv medlem
På ena RSSen (den med utställningar och sånt) funkar inte några notiser, det är ingen text och bylinen är knepig...

Vad jag kan se så validerar den feeden utan problem, just nu iallafall.

Vad läser du feeden med?

Jag läser feeden med tillägget Sage i Firefox. Men problemet uppstår inte i feeden vad jag förstått, utan i artiklarna.

Men nyss verkar problemet med att länkarna tjorvar ihop sig med bylinen blivit löst och jag ser nu att det var det som var det egentliga problemet. (Vissa artiklar saknar text, utan innehåller bara en länk, vilket verkar ha orsakat problem.

Ah, då är jag med - satt och tittade på själva feeden.

Ja det är de där puffarna som bara är en länk som gör att man hamnar där; det skall fixas.

Det var ett helt annat fel, som iofs uppstod när jag (förgäves) försökte förstå varför det var fel på artikelfeeden.

Fixat nu, tack för felrapporten.

clindh skrev:
...uppstod när jag (förgäves) försökte förstå varför det var fel på artikelfeeden...

Ja det är så det brukar vara. Man lagar i ena enden så går det sönder i andra. Känner igen det där. Det verkar som om man aldrig kan testa för mycket!

/Thomas

ANNONS
Götaplatsens Foto