jdandanell
Aktiv medlem
Planerar en resa på 4-5 dagar och vill gärna kombinera en ryggsäck för kläder och dator/kamerautrustning. Tänker dock inte ta med allt jag äger direkt utan troligen en D3s och en D700 utan batterigrepp som backup med 16-35/4 och en fast 85:a med en Macbook Air och lite annat smått och gott som minneskort, laddare etc.
Har börjat kika lite på t.ex Tamrac Adventure, Lowepro Fastpack men tycker att den delen som kläder och annat skall finnas i verkar lite litet?! Nu skall tilläggas att jag bara sett ryggorna på nätet så det kanske är annorlunda i verkligheten.
Verkar dessutom lite svårt att avgöra hur mycket kläder etc som får plats i ryggsäckarna då fokuset på bilderna oftast handlar om hur mycket kamerautrustning som får plats.
Någon som har några bra rekommendationer för en resa på 4-5 dagar (ej vinter)?
Har börjat kika lite på t.ex Tamrac Adventure, Lowepro Fastpack men tycker att den delen som kläder och annat skall finnas i verkar lite litet?! Nu skall tilläggas att jag bara sett ryggorna på nätet så det kanske är annorlunda i verkligheten.
Verkar dessutom lite svårt att avgöra hur mycket kläder etc som får plats i ryggsäckarna då fokuset på bilderna oftast handlar om hur mycket kamerautrustning som får plats.
Någon som har några bra rekommendationer för en resa på 4-5 dagar (ej vinter)?