Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sälja en Exacta
- Trådstartare Daniel.l
- Start datum
Jag har ingen aning om hur utfallet brukar vara eller vad din Exakta kan tänkas vara värd, men ett alternativ kan ju vara LP-fotos auktion.
volker
Avslutat medlemskap
Varför ska du sälja till ett företag som sälja vidare. Du får nästan ingenting för kameran då, inte för att dom vill blåsa dig på pengarna, mer pga att dom ska betala skatt och avgifter på det.
En sådan Exacta kan kostar idag mellan 300 och 500 spänn. Ska du sälja till ett företag ska dom dra av minst 50% i avgifter. Sedan ska dom tjäna en slant också. Det betyder att du inte får mer än kanske en hundring. Bättre att behålla klenoden då.
En sådan Exacta kan kostar idag mellan 300 och 500 spänn. Ska du sälja till ett företag ska dom dra av minst 50% i avgifter. Sedan ska dom tjäna en slant också. Det betyder att du inte får mer än kanske en hundring. Bättre att behålla klenoden då.
Daniel.l
Aktiv medlem
volker skrev:
Varför ska du sälja till ett företag som sälja vidare. Du får nästan ingenting för kameran då, inte för att dom vill blåsa dig på pengarna, mer pga att dom ska betala skatt och avgifter på det.
Om det är så så säljer jag den inte tror jag. Men jag vill ju gärna att någon tittar på den och värderar den.
volker
Avslutat medlemskap