Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söker en bra lärare i Photoshop

Produkter
(logga in för att koppla)

Lilli 1

Ny medlem
Hej på alla!
Jag är i ett stort behov av att lära mig Photoshop. Tyvärr har jag just nu ont om pengar och kan betala bara något lågt pris.
Hör gärna av dig om du kan hjälpa mig med detta

Det förstås, kan du inte ett skvatt i Photoshop ännu så kan min webbplats vara lite jobbig.

Då ska du börja med Scott Kelbys "Photoshop CS2 för Digitalfotografer". Om det är digitalfoto i Photoshop du vill lära dig.

Att hitta en lärare som gör det till lågt pris tror jag är svårt. Orden "bra" och "lågt" går sällan ihop. Men det beror på vad du menar med lågt... 2000:- för en dag brukar klassas som grymt lågt. Och för det får du inte mig... ;-)

Min gissning är att bok är rätt väg. Eller nån som har mycket fritid och inte skattar sen. Kanske en student? En back öl kanske räcker där.

Jag råder dig till att köpa tidskrifter med medföljande CD-skivor. Det var den vägen jag lärde mig grunderna. Pedagogiskt och tydligt! Sen kan man leta vidare på nätet, köpa böcker, fråga här på fotosida, m.m. när det är något specifikt man vill lära sig ytterligare.

både moderskeppet och Scott Kelby (ps tv) har podsändningar desuton kommer det en DVD från moderskeppet efter jul som säkert är mycket lärorik (dessutom på svenska)

ANNONS
Götaplatsens Foto