Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
sd10, bra köp?
- Trådstartare callekula
- Start datum
Tänk på att kamerahuset är den lilla investeringen på sikt. Sannolikheten att Sigmas fattning blir en parentes i historien är nog inte helt liten även om sensortekniken de använder är bra. Det verkar helt enkelt inte finnas tillräckligt många som köper dem.
Om det visar sig vara en återvändsgränd är det nog i princip omöjligt att få ut några pengar för objektiven på andrahandsmarknaden om du senare vill byta märke.
Jag skulle nog satsa mina pengar på Minolta, Pentax, Canon eller Nikon istället. Möjligen four-thirds om man är beredd att spela lite. Men inte Sigma i dagsläget.
Om det visar sig vara en återvändsgränd är det nog i princip omöjligt att få ut några pengar för objektiven på andrahandsmarknaden om du senare vill byta märke.
Jag skulle nog satsa mina pengar på Minolta, Pentax, Canon eller Nikon istället. Möjligen four-thirds om man är beredd att spela lite. Men inte Sigma i dagsläget.
toni
Aktiv medlem
Oavsett vad man tycker om kameran i fråga så är ju priset otroligt bra för den teknik man får. Testbilderna på http://www.dpreview.com/gallery/?gallery=sigmasd10_samples1/ är ju onekligen rätt bra.