Annons

Se antal visningar

Produkter
(logga in för att koppla)

Grubbe

Aktiv medlem
Jag har vid det här laget mer eller mindre gett upp förhoppningarna om att få mer än nån enstaka kommentar på en bild om ens någon.

Däremot har jag börjat titta rätt mycket på hur många visningar en bild har fått, tycker det säger en hel del om hur pass en bild berört även om ytterst få brytt sig om att kommentera.

Behövs ju nåt extra för att avvika från mängden, för den skull behöver det kanske inte alltid vara så bra iofs.

Personrekordet är en bild med 392 visningar, men bara 3 kommentarer.

Nåja, vad jag vill önska mig är att när jag går in på min sida och klickar där det står hur många kritikbilder jag lagt upp så vore det utmärkt om det under bilden kom upp antal visningar och antal kommentarer.

Eller finns nåt sånt redan men jag bara inte hittar det?

Jag kan hålla med dig Kent. Brukar själv kolla hur många visningar mina bilder har, för att den vägen få någon koll om den lockar något intresse.

Om det finns någon funktion som du frågar efter vet jag inte. Tror nog att man måste kolla varje bild.

Såg din bild och håller med dig att det är konstigt att så få kommenterat den med så många tittare.
Jag har själv en del bilder som många kollar på utan att kommentera men det är då mest naket (som bekant många gillar att se på. En hade ett tag noll kommentarer på de tusen sista tittarna).

Tyvärr så kan man ju inte säga att en bra bild är en som har många betittare.

Du har givetvis rätt Mats, kan vara många visningar på en relativt risig bild om motivet är populärt, framförallt om det är nåt naket med. Man får väl lov att ta det med i bedömningen.

Just den där bilden "Paradisiskt" är jag inte så förvånad över de få kommentarerna till. Jag är mer förundrad över min bild "Ensam i vimlet 1" som har 270 träffar och 3 kommentarer.

Den är inte av den typen som man tittar på för att den är klassiskt vykortsvacker och sedan glömmer. Den är långt ifrån den typen och har ändå få kommentarer.

ANNONS
Götaplatsens Foto