oskärpt
Aktiv medlem
Vad är det med Tyska webaffärer? Antingen finns det ingen lagerstatus indikator eller så finns inte det jag söker i lager!
Försöker få tag på ett Tokina 12-24 (till Canon) snabbt och billigt. De billigaste verkar finnas hos technikdirekt.de men de har den inte i lager... Wohhoo, kors i taket de har äntligen börjat med en lagerstatus indikator i alla fall!
Här är de andra butiker jag testat.
technikdirekt.de Coming soon
Ac-foto.com Ingen lagerstatus
digitalpear.de Objektivet finns inte
fotokoch.de Ingen lagerstatus
pixxass.de Kurzfristig lieferbar
directshopper.de Nicht auf Lager
Finns det mer Tyska butiker?
Kanske ska vi sätta ihop en lista med alla butiker och deras "pros & cons"!? Typ, hur snabb leverans dom har i normal fall, hur bra telefon support dom har och om de har LAGERSTATUS på sidan.
Jaja... technikdirekt verkar vara de ända värt besväret att beställa från, med sina 449€ ligger de ett par hundra billigare än de andra... men nä, vill inte vänta. Cyberphoto here we go!
Grrr... kände bara för att prata av mig lite. Tack för att ni lyssnade.
Försöker få tag på ett Tokina 12-24 (till Canon) snabbt och billigt. De billigaste verkar finnas hos technikdirekt.de men de har den inte i lager... Wohhoo, kors i taket de har äntligen börjat med en lagerstatus indikator i alla fall!
Här är de andra butiker jag testat.
technikdirekt.de Coming soon
Ac-foto.com Ingen lagerstatus
digitalpear.de Objektivet finns inte
fotokoch.de Ingen lagerstatus
pixxass.de Kurzfristig lieferbar
directshopper.de Nicht auf Lager
Finns det mer Tyska butiker?
Kanske ska vi sätta ihop en lista med alla butiker och deras "pros & cons"!? Typ, hur snabb leverans dom har i normal fall, hur bra telefon support dom har och om de har LAGERSTATUS på sidan.
Jaja... technikdirekt verkar vara de ända värt besväret att beställa från, med sina 449€ ligger de ett par hundra billigare än de andra... men nä, vill inte vänta. Cyberphoto here we go!
Grrr... kände bara för att prata av mig lite. Tack för att ni lyssnade.