Annons

Sidan funkar inte idag

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Pihl

Aktiv medlem
Sidan funkar inte att navigera sig på idag. När man ska använda "Mina genvägar", "Mina bilder", osv, så försvinner de klickbara plattorna då man för musmarkeraren över dem, så att de inte går att klicka på. Det lägger sig en ljusgrå platta över hela texterna.

Kika nu så ska det vara fixat. Det kan ev ta en stund innan det syns eftersom vi mellanlagrar sidor mm. Man kan göra en "hard refresh" för att rensa lagringen. Sök på hard refresh och den webläsare och operativsystem du kör. Tack för rapport!

Men jag måste säga att det är då väldigt segt när man använder Mozilla Firefox med just Fotosidan. Alla andra sidor fungerar bra med Mozilla men inte den här. :(

Men jag måste säga att det är då väldigt segt när man använder Mozilla Firefox med just Fotosidan. Alla andra sidor fungerar bra med Mozilla men inte den här. :(
Skriv en egen tråd om det, så kanske David reagerar på saken och fixar problemet. Jag använder själv bara Chrome, så jag har inte stött på några fler problem med sidan.
Lycka till!

Senast ändrad:
Skriv en egen tråd om det, så kanske David reagerar på saken och fixar problemet. Jag använder själv bara Chrome, så jag har inte stött på några fler problem med sidan.
Lycka till!
Jo jag försöker nog med sånt ibland, att skriva egna trådar men inte ens det klarar jag. Ibland så går det, jag förstår inte riktigt vad det är som är problemet? Sen kommer det en ruta som säger Hoppsan och något fel man stöter på och den rutan kommer ofta här.
Mvh Eva

ANNONS
Götaplatsens Foto