Annons

Skall du med till Island och fota 2006?

Produkter
(logga in för att koppla)

jansta

Aktiv medlem
Jag planerar att åka till Island. Har alltid velat komma dit och fota med den storslagna natur som finns. Har kontakt med Islänninger och med dem lokal förankring och kännedom. Nu undrar jag om det finns fler som vill hänga på. Lämplig tid är väl våren försommaren 2006. Det dig tid att spara lite inför resan. Viktigt att ha ett mål och året går fort. Kan kolla in priser och planera lite resmål. Kanske träffas och planera ett par gånger. Det är lika viktigt och roligt som själva resan. Alla kan bidra i planeringem, kontakter och förslag.

Är det någon mer som vill hänga på???


Jan
 

Joakim A

Aktiv medlem
Jag har tänkt att åka till Island någon gång under 2006 för att hälsa på en kompis med släkt som bor där.

Dock är jag bara amatör och har precis börjat fota DSLR, så jag är nog ingen perfekt fotokompis tyvärr ;)

// Jocke
 

jansta

Aktiv medlem
På en sån här resa skall det väl finnas plats för alla. Vi kan alltid lära varandra. Kan vara ett sätt att förhandla sig til vettigare priser och dela på kostander. Då kan vi göra och uppleva mer. Bilderna som blir resultatet behöver vi jämföra det är upplevelsen som är viktigast. om du har kontakter på Island är du enn tillgång, så se möjligheten och inte problemet.


Jan
 

Joakim A

Aktiv medlem
Jo, jag känner en person som har hela sin släkt där, de utgör i princip en hel by och har massor med islänningar.. har blivit lovad att lära mig rida där också, vilket vore förjäkligt roligt att göra, rida och fota!

Ska kika på när och hur bara, flygresorna är ju superbilliga nu..

// Jocke
 
ANNONS