Annons

Skanna film

Produkter
(logga in för att koppla)

neonarne

Ny medlem
Hej, jag vill digitalisera mitt arkiv med neg. o dia. Har tittat på Plustek 7200i men vet inte om jag istället ska satsa på senare modell 7500i.Har kollat på deras hemsida men har svårt att förstå skillnaden.Är alltid nya modeller bättre äm gamla eller handlar det bara om att håva upp pengar för några marginella förbättringar? Varför jag tittar på Plustek? Verkar vara ett bra pris om man inte behöver superkvalite.Då får man väl lägga upp 20.000:- o uppåt....

/Arne
 
ANNONS
Götaplatsens Foto