Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skydd till sigmaobjektiv.
- Trådstartare mats1969
- Start datum
danordgren
Aktiv medlem
...fast ha i åtanke att LensCoat har väl inget med väderskydd att göra utan mer ett allmänt skydd mot repor o.dyl. samt lite kamouflage. Har ett själv till mitt Canon 300/2.8 och det är ju uppdelat i flera delar efter objektivets "sektioner". Dvs, där skarvar och utsatta ställen finns på gluggen, där skyddar inte heller neoprenet. Eller möjligtvis till viss del. Kolla bilderna i den tidigare länken så ser du vad jag menar.
"LensCoat® Sigma 70-200 2.8 telephoto lens cover offers your valuable equipment some protection from scrapes and bumps, preserving its resale value. It also helps break up the shape of your lens, making it less noticeable to wildlife."
Nu är det ju en bra grej i vilket fall men jag tänkte bara uppmärksamma dig på det. Har i övrigt inget bättre förslag att komma med.
"LensCoat® Sigma 70-200 2.8 telephoto lens cover offers your valuable equipment some protection from scrapes and bumps, preserving its resale value. It also helps break up the shape of your lens, making it less noticeable to wildlife."
Nu är det ju en bra grej i vilket fall men jag tänkte bara uppmärksamma dig på det. Har i övrigt inget bättre förslag att komma med.
danordgren
Aktiv medlem
A&T Phototech som säljer LensCoat säljer ju iofs regnskydd också, http://www.atphototech.se/regnskydd-c-108-1.aspx
Kanske kan vara något om det inte känns overkill.
Kanske kan vara något om det inte känns overkill.