Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Smidig kameraväska till resa

Produkter
(logga in för att koppla)

Rottweilexpress

Ny medlem
Hej

Jag har snabbt i hast och lust köpt en EOS 40D med två kitobjektiv till min stundande resa till Costa Rica på fredag! Jag har dock inte någon lämplig väska att skydda min bebis i. Har ni några tips på en smidig lite väska som kan hålla det jag reser med? Jag kommer att beställa "blint" från nätet då jag inte kommer att ha tid att åka runt och klämma på väskor i de obeflintliga affärerna runt Gävle...

Tack!
//Max

Crumpler

Hej

Jag har snabbt i hast och lust köpt en EOS 40D med två kitobjektiv till min stundande resa till Costa Rica på fredag! Jag har dock inte någon lämplig väska att skydda min bebis i. Har ni några tips på en smidig lite väska som kan hålla det jag reser med? Jag kommer att beställa "blint" från nätet då jag inte kommer att ha tid att åka runt och klämma på väskor i de obeflintliga affärerna runt Gävle...

Tack!
//Max

Jag tycker att väskorna från crumpler är väldigt smidiga :)

Haft lite olika väskor med mig på mina olika resor, allt från national geographics small axelväska till vanliga toploads osv.

Till min kommande resa om ca två veckor till mellanöster så blir det en sådan här: http://www.travelaroundtheworld.se/2008/10/ska-du-resa-med-en-systemkamera-utan-kameravaska/ och att ha kameran och det extra objektivet i min lilla daypack eller min 40 liters ryggsäck.

Om du vill se bilder på exempelvis national geographics väska elelr den jag har nu så kan du skicka ett meddelande så kan jag visa dig över webcam.

Mvh Daniel

ANNONS
Götaplatsens Foto