Annons

Spara för webben...

Produkter
(logga in för att koppla)

Osquar

Aktiv medlem
Hej

Har Adobe CC-prenumerationen med fortlöpande uppdateringar. Nu helt plötsligt funkar inte spara för webben (det som numera ligger under Arkiv-Exportera-Spara för webben (gammal)...). Jag får "det gick inte att slutföra operationen". Vafalls??

Några idéer? Sitter och väntar på support-chatten, men där har man inte bråttom!! Därav mitt försök även här....


Mvh
Oscar
 

Osquar

Aktiv medlem
Återkoppling:

Efter att ha chattat med supporten så visade det sig att man har en bug i versionen 22.3. Det lär tydligen finnas några till som man nu jobbar med att fixa...

Jag gick därför tillbaka till 22.2 och kommer invänta 22.4.

/Oscar
 

Johan2020

Aktiv medlem
Jag har 22.3.0 och har inte haft oturen att få detta problem.

Sa supporten nåt om buggen har med viss hårdvara att göra?
 

Gamle

Aktiv medlem
Gick tillbaka till 22.2 utan att få tillbaka spara till webben. Misstänker att den uppdatering av Win 10 som gjordes för några dagar sedan kan ha ett finger med i spelet.
 

Osquar

Aktiv medlem
Gick tillbaka till 22.2 utan att få tillbaka spara till webben. Misstänker att den uppdatering av Win 10 som gjordes för några dagar sedan kan ha ett finger med i spelet.
Skumt... för mig funkade det direkt (efter omstart av PS) med föregående version, dvs 22.2..... Supporten nämnde ingenting om eventuella Win-uppdateringar. men som du säger så kan man nog inte helt utesluta den möjligheten....

Mvh
Oscar
 
ANNONS