Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stadsfoto och eller öl i eftermiddag?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Någon? Jag har tid över och borde hinna till statyn vid torget till kl. 17.00.

Kommer direkt från ett jobb och läser inte här mer än en halvtimme till nu, men däremot läser jag sms som kan besvaras alla tider utom mellan kl.13.45-16.15. 070-9754052.

Idag ballar jag inte ur om fler är sugna. Lovar.
 

lottawe

Aktiv medlem
*bump*

Nu sticker jag, men ni andra, om någon vill kan ju dikutera här så räcker det om någon av er vill slänga ett sms till mig isf.
 

Lan

Aktiv medlem
*ler* Tyvärr har jag planer för hela dagen redan - fast jag kan inte låta bli att undra i vilken stad du menar ;)
 

lottawe

Aktiv medlem
Det finns bara en stad i Värmland väl?;)

Fast jag är redan hemma igen och har hittat andra planer för kvällen jag med. När alla ni andra ballade ur;) Drygt 400 bildfiler rikare är jag redan idag, så det får räcka:)

Men stadsfoto vore kul nån annan gång. Eller vad tycker ni?
 

Lan

Aktiv medlem
Absolut, dock hade jag lite svårt idag...fem kompisar och jag satt hela dagen med lite spelande så det är länge planerat tyvärr. :)
 

simone99

Aktiv medlem
Stadsfoto

Jag vågar knappt anmäla mig men jag är också sugen på en dejt på stan. Det börjar bli soligt,varmt och vårkänslor. Mysigt. Jag följer tråden med intresse!
 
ANNONS