Annons

Stativet i golvet

Produkter
(logga in för att koppla)

TA0

Aktiv medlem
Halloj!
Mitt kära stativ gick i golvet i dag som så många gånger förr. I dag var dock oturen framme och låsarmen på mitt snabbfäste (SLIK DQ-S) gick av på två ställen.
Jag behöver alltså en ny låsarm eller (om inte en sådan går att hitta) en ny bottendel. Ett koplett fäste går okså. Kameraplattan år ju att ha på en annan kamera.

http://www.onestop-digital.com/catalog/images/slik-dqs.jpg

Är det någon som kan hjälpa mig? Nytt eller begagnat spelar ingen roll bara det funkar.

---/Thomas
 
ANNONS
Götaplatsens Foto